Transport en Logistiek

Ook voor de transportsector kan payrolling voor u een uitkomst bieden. Veel transportbedrijven gingen u al voor. Praemium Payroll kan uw transportbedrijf helpen om snel een medewerker aan te nemen, zodat u ook tijdens drukke periodes uw vrachten op tijd kunt leveren. En dan maakt het niet uit of het een regulier medewerker is, of een medewerker met een afstand tot de arbeidsmarkt.En of het voor een langere of kortere periode is.
Wat kan Praemium Payroll voor de transportsector betekenen?
Onze payroll service voor de transportsector betekent: gemak voor u. U geeft het formele werkgeverschap uit handen, aan Praemium Payroll Transport. De administratieve rompslomp, zoals bijvoorbeeld de salarisadministratie, heeft u geen omkijken meer naar. Voor de rest blijft alles bij het oude: u werft zelf het gewenste personeel en zij kunnen de vracht op tijd afleveren. Praemium Payroll voor de transportsector neemt ook uw risico’s uit handen, zoals het risico op doorbetaling bij ziekte.
U kunt één, maar ook meerdere medewerkers op de payroll-lijst zetten. En, zoals gezegd, het kan dan gaan om reguliere medewerkers, of om medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ook tijdelijke medewerkers kunnen op de lijst van Praemium Payroll Transport. Het kan dan bijvoorbeeld gaan om vervanging bij ziekte, of om zwangerschapsverlof.
Wat zijn de voordelen van payroll voor het transport?
Het belangrijkste voordeel is de ontzorging. U heeft geen omkijken meer naar uw loonadministratie en u draagt minder verantwoordelijkheden. Zo houdt u meer tijd over om te doen waar u goed in bent: ondernemen.
Welke voordelen heeft u indien u kiest voor payroll in de transportsector:
- Minder administratie
- Flexibiliteit in uw medewerkersbestand
- Minder risico’s, doordat Praemium Payroll het formele werkgeverschap overneemt
- Kostenbesparing, door tijdsbesparing
- Ontzorging
Wat kosten de diensten van Praemium voor het payroll van de transportsector?
De kosten voor Payroll in de transport zijn afhankelijk van een aantal factoren:
- De functie van uw medewerker
- Het bruto uurloon
- Het aantal uren per werkweek
- Het aantal jaren dat uw medewerker bij u in dienst is.
En de diensten van Praemium Payroll voor de transportsector? Wij werken met vastgestelde uurtarieven, die we van tevoren bepalen. Hiervoor versturen we de facturen per week, of per periode. U heeft u dus altijd inzicht in de kosten: per week, per periode of per project.
Hoe kunt u uw medewerkers via payroll voor uw transportbedrijf inzetten?
Dat kan heel eenvoudig. Als u de benodigde gegevens aanlevert, dan regelen we dit binnen één werkdag voor u. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Als u met ons in zee gaat, dan krijgt u van ons een contactpersoon. U kunt uw contactpersoon bereiken op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur. Kijk op http://www.praemiumpayroll.nl/contact.html voor meer informatie.
Meer informatie?
Neemt u dan contact op met één van onze kantoren. We zitten in Enter, Rijssen, Oldenzaal en Zutphen. Of vult u het contact formulier in. We nemen dan binnen één werkdag contact met u op.